FAQ - Intrebari frecvente

Ai nelămuriri?

Dacă ai întrebări referitoare la drepturile tale sau la serviciul nostru, verifică mai jos răspunsurile la cele mai adresate întrebări pe care le-am primit sau completează formularul CONTACT și vom reveni cu un răspuns în cel mai scurt timp posibil.

Regulamentul (CE) nr. 261/2004 al Parlamentului European și al Consiliului din 11 februarie 2004 stabilește prevederile legale în vederea obținerii de către consumator a despăgubirilor ce i se cuvin. De asemenea, acest regulament modalitățile de compensare a zborurilor și asistența pe care compania aeriană trebuie să o acorde pasagerilor în cazul anulării zborurilor și refuzării îmbarcării (inclusiv suprarezervarea). Acesta prevede compensarea zborului de la 250 EUR la 600 EUR în funcție de distanța de zbor.

În situația în care am soluționat cu succes cererea ta de despăgubire, Întârziat percepe un comision de 20% din totalul compesației. Având în vedere că unul dintre principiile după care ne ghidăm este corectitudinea, dacă nu am soluționat cu succes solicitarea ta, atunci serviciul oferit de Întârziat nu te va costa absolut nimic. Iar în situația în care compania de zbor îți aprobă despagubirea, noi percepem un comision de 20% din valoarea totală a compesației.
Considerăm că avem un preț CORECT. Firmele competitoare din domeniu percep 25 / 29% + TVA + comision transfer bancar ( 30 – 50 euro)

În situația în care am soluționat cu succes cererea ta de despăgubire, Întârziat percepe un comision de 20% din totalul compesației. Având în vedere că unul dintre principiile după care ne ghidăm este corectitudinea, dacă nu am soluționat cu succes solicitarea ta, atunci serviciul oferit de Întârziat nu te va costa absolut nimic. Iar în situația în care compania de zbor îți aprobă despagubirea, noi percepem un comision de 20% din valoarea totală a compesației.
Considerăm că avem un preț CORECT. Firmele competitoare din domeniu percep 25 / 29% + TVA + comision transfer bancar ( 30 – 50 euro)

În urma primirii compensației de la operatorul aerian ca urmare a soluționării amiabile a situației, noi vom efectua plata către tine în valoare de 80%, oprindu-ne din totalul valorii despăgubirii un comision de 20%, reprezentând contravaloarea serviciului prestat de noi. Acest comision include depunerea cererii de catre un AVOCAT și comisionul de transfer bancar. Nu aveți alte taxe/comisioane de achitat.

Noi funcționăm pe următoarea premisă: câștigăm, plătești; nu câștigăm, nu plătești nimic. Astfel, nu percepem niciun avans și nicio altă taxă, comisionul de 20% fiind perceput la finalul procedurilor ca urmare a soluționării favorabile pe cale amiabilă a cererii tale.

În cazul în care operatorul aerian a refuzat despăgubirea, invocând existența unor circumstanțe extraordinare, vom face demersurile necesare în vederea recuperării despăgubirii pe calea unei acțiuni în justiție. Procedura va consta în încheierea unui contract de cesiune de creanță între persoana îndreptățită să primească despăgubirea și ÎNTÂRZIAT, urmând ca noi recuperăm creanța în temeiul unei hotărâri judecătorești.

În principiu, cheltuielile suplimentare pe care le-ai efectuat din cauza anulării/întârzierii zborului sunt decontate de către operatorul aeriana, în măsura în care acestea sunt dovedite. În acest sens, te sfătuim să păstrezi chitanțele sau actele doveditoare (extras cont) și să le atașezi în momentul în care completezi formularul.